جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 01 آذر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش جهشی قیمت فولاد در معاملات آتی بورس شانگهای

قیمت معاملات آتی فولاد در چین روز دوشنبه جهش کرد و کویل نورد گرم و میلگرد در بازار بیش از 3 درصد افزایش یافت تا شکاف با قیمت‌های نقدی کاهش یابد، زیرا معامله گران از بهبود اندک مصرف صنعتی فلزات استقبال کردند.

افزایش جهشی قیمت فولاد در معاملات آتی بورس شانگهای اخبار فولاد

به گزارش پایگاه خبری فولادبان به نقل از رویترز، داده‌های موسسه Mysteel نشان می‌دهد که تقاضای ظاهری چند محصول اصلی فولادی در چین شامل میلگرد، مفتول و کویل نورد گرم برای دو هفته متوالی افزایش یافته و در هفته گذشته 4.2 درصد نسبت به اوایل نوامبر بیشتر شده است.

گلکسی فیوچرز هم در یادداشتی نوشت: انتظار می‌رود در کوتاه‌مدت، سیاست‌های مربوط به املاک شاهد بهبود باشد که احتمالاً می‌تواند فضای روانی بازار را مثبت کند.

قیمت معاملات نقدی میلگرد و کویل نورد گرم به ترتیب حدود 400 یوان و 200 یوان بالاتر از پرمعامله‌ترین قراردادهای آتی ژانویه است.

قیمت فعال‌ترین معامله میلگرد در بورس آتی شانگهای در صبح دوشنبه با 2.5 درصد افزایش به 4307 یوان (674.62 دلار) در هر تن رسید.

همچنین قیمت کویل نورد گرم که در خودروها و لوازم خانگی استفاده می‌شود، ۱.۱ درصد افزایش یافت و به ۴۴۱۴ یوان در هر تن رسید. قیمت معاملات آتی فولاد ضد زنگ در بورس شانگهای با 0.7 درصد افزایش به 17245 یوان در هر تن رسید.

اما قیمت مواد اولیه تولید فولاد در بورس کالای دالیان روند متفاوتی داشت.

قیمت معاملات آتی سنگ‌آهن معیار برای تحویل در ژانویه با 4 درصد افزایش به 547 یوان در هر تن رسید. بر اساس گزارش SteelHome، قیمت معاملات نقدی سنگ‌آهن با عیار 62 درصد برای تحویل به چین در روز جمعه با 1.5 دلار افزایش به 91.5 دلار در هر تن رسید.

معاملات آتی کک دالیان نیز با جهش 3.5 درصدی به 2858 یوان در هر تن رسید.

با این حال، پس از اینکه نهاد برنامه‌ریز چین اعلام کرد تولید زغال‌سنگ همچنان در حال افزایش است، قیمت زغال‌سنگ کک‌سازی با 0.8 درصد کاهش به 1847 یوان در هر تن رسید.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors