جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
عینک فولادی 01 آذر 1400 - 2 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

احیای ستادهای سیاستگذاری معادن در دستور کار معاون معدنی باشد

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: اگر معاون جدید امور معدنی وزیر صمت افکار توسعه‌ای داشته باشد و از تشکل‌های صنفی به نحو احسن استفاده کند به نظرم می‌تواند موفقیت زیادی در حوزه معدن داشته باشد و این بخش را از سکون و رکود خارج کند.

بهرام شکوری

بهرام شکوری در گفتگو با فولادبان افزود: تمام مسئولان دولتی و غیردولتی و حتی افراد حقیقی در پی تغییر و تحولند ولی معمولاً تغییر و تحول به‌آسانی اتفاق نمی‌افتد و اگر هم تحولی باشد مستلزم فراهم بودن زیرساخت‌ها است.
وی ادامه داد: تا قبل از انتصاب آقای محتشم‌ پور، آقای کشاورز سال‌ها در معاونت معدنی بودند، فضا را می‌شناختند و اگر ایشان هم می‌ماندند بد نبود اما به‌هرحال انتخاب وزیر است.
این فعال معدنی تصریح کرد: حق با وزیر است و ما هم احترام می‌گذاریم و ایشان باید کسی را انتخاب کند که بتواند با آن کار کند و برنامه‌های وزیر را در امور معدن اجرایی کند و ما هم آمدن محتشمی‌پور را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم باعث تحول و تغییرات جدید در امور معدن شوند.
شکوری گفت: اگر آقای محتشمی‌پور افکار توسعه‌ای داشته باشند و از تشکل‌های صنفی به نحو احسن استفاده کنند به نظرم می‌تواند موفقیت زیادی در حوزه معدن داشته باشد و این بخش را از سکون و رکود خارج کند.
وی افزود: یکی از خواسته‌های فعالان صنفی و تشکل‌های بخش خصوصی برای موفقیت ایشان راه‌اندازی ستادهای سیاستگذاری و یا احیای این ستادها است که بتوانند فعالیت معادن را احیا کنند.
این عضو اتاق بازرگانی تصریح کرد: پیش‌تر شوراهای سیاستگذاری مثل شورای سیاستگذاری مس و طلا، سرب و روی، سنگ‌های ساختمانی و… وجود داشت که با اضافه کردن شورای سیاستگذاری فولاد و آهن می‌توان این فعالیت‌ها را توسعه داد و چون در این شوراها بخش خصوصی درگیر بود و رئیس این شوراها هم رئیس انجمن‌های تخصصی بودند می‌توانست صدای بخش خصوصی را در معادن رساتر کند.
شکوری گفت: اگر شوراهای سیاستگذاری در معاونت معدنی جدید راه‌اندازی شود و معاون جدید امور معدنی وزیر صمت از مشورت فعالین حوزه معدن و صنایع معدنی علی‌الخصوص تشکل‌های صنفی استفاده کند می‌تواند عملکرد موفقی را در این حوزه از خود برجای بگذارد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors