Please use a valid API Key افزایش قیمت شمش، مانع اصلی صادرات کشور/ بازاریابی خارجی فولاد ساز و کار مناسبی دارد - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

افزایش قیمت شمش، مانع اصلی صادرات کشور/ بازاریابی خارجی فولاد ساز و کار مناسبی دارد

عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران با اشاره به اینکه افزایش قیمت فولاد و محصولات فولادی مانع اصلی صادرات هستند، گفت: ما در منطقه و بین‌الملل بازاریابی فعالی داریم، اما تحریم‌ها دست فعالان صنعت فولاد را برای صادرات بسته است.

مصطفی عبدالهی در گفتگو با فولادبان در رابطه با فرصت‌های صادراتی در صنعت فولاد گفت: فرصت‌هایی که برای صادرات فولاد ایران وجود دارد، بی‌نهایت هستند زیرا فولاد یک ماده خام استراتژیک است و خریداران زیادی برای آن در دنیا وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: صادرات محصولات نهایی بسیار سخت است و با وجود فرصت‌های زیادی که برای صادرات این محصولات وجود دارد، متأسفانه نوسانات قیمتی بازار و از طرفی، افزایش قیمت محصولات نوردی به دلیل افزایش قیمت شمش موانعی هستند که سر راه فعالان این حوزه است، اما تأکید ما بر این است که ابتدا باید نیاز کشور تأمین شود و بعد صادرات صورت گیرد.

عضو هیئت مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران در پایان افزود: در بازارهای منطقه و بین‌الملل بازاریابی‌های فعالی از کشور ما وجود دارد، اما ساز و کارهای بانکی و تحریم دست و بال صادرکنندگان محصولات فولادی را بسته است. این شرایط تحریم، مانند شرایط جنگ است و باید بتوانیم محصولات خود را صادر کنیم و دلار به کشور بازگردانیم بنابراین، باید سطح قیمت‌ها به گونه‌ای باشد که خریداران خارجی محصولات ایرانی ریسک خرید را بپذیرد و مبلغی زیر قیمت اصلی باشد تا خریداران خارجی راغب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors