سبز ماندن شاخص کل، علی‌رغم فشار عرضه‌ها

امروز با وجود اینکه فشار فروش در بازار سرمایه رشد کرد، شاخص کل در منطقه سبز باقی ماند.

به گزارش فولادبان، امروز در دقایق ابتدایی معاملات شاهد رشد ضعیف شاخص کل بودیم. این روند ادامه پیدا کرد به طوری که رشد شاخص کل به 3 هزار واحد نیز رسید اما در ادامه روند بازار نزولی شد تا شاخص کل به نزدیکی ارتفاع دقایق ابتدایی امروز برگردد.

کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که بازار سهام به دلیل بازگشایی برخی نمادهای بزرگ با فشار عرضه همراه شده است.

امروز، نماگر اصلی بورس  یک هزار و 606 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 316 هزار و 516 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن ، در انتهای معاملات،   یک هزار و 159  واحد کاهش داشت و رقم 396 هزار و 744 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی نیز امروز افزایش یافت . در نهایت با رشد 12 هزار و 570 واحدی به رقم یک میلیون و 12 هزار و یک واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند مثبت داشتند.

امروز اکثر نماد های گروه گانی غیرفلزی قرمز رنگ بودند و نماد «کساپا» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. امروز  گروه محصولات شیمیایی، در تعداد نمادهای منفی و مثبت برابری داشت . اکثر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و نماد «خنصیر» با افت نزدیک به 25 درصدی بیشترین ریزش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند منفی داشتند.

امروز  نماد «البرز» بیشترین رشد و نماد «خنصیر» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فملی» امروز بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *