جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 05 مرداد 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ورود دادستانی به موضوع عرضه محصولات غیراستاندارد فولادی

معاون قضایی دادستان کل کشورگفت: : فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد فولادی در بازار تخلف و جرم است و سازمان تعزیرات و نظام توزیع این محصولات بعنوان متولی باید آن را با جدیت پیگیری کند چون با جان مردم سروکار دارد.

سعید عمرانی در گفتگو با پایگاه خبری فولادبان افزود: عرضه غیر استاندارد محصولات فولادی در زنجیره پایین دستی از جمله میلگرد و تیرآهن باید بررسی شود.

وی در خصوص پیگیری عرضه محصولات غیر استاندارد در نظام قضایی کشور تصریح کرد: عرضه تیرآهن 16 با وزن کمتر و اندازه کوچکتر بعنوان کم فروشی در حوزه حقوق عامه محسوب شده و دادستانی به آن ورود می کند.

معاون قضایی دادستان کل کشور ادامه داد: سازمان تعزیرات دربخش حقوق عامه بعنوان مجری باید با پیگیری این موارد به حقوق مصرف کنندگان بپردازد و این تخلفات را پیگیری کند چون اخلال در نظام اقتصادی کشور خواهد بود و مستلزم رسیدگی قضایی است .

عمرانی تصریح کرد: بطور کلی فروش و عرضه محصولات غیر استاندارد تخلف است و عرضه هر نوع کالای اقتصادی غیر استاندارد تخلف و جرم هست.

پیشتر فرشید پورحاجت دبیرکل کانون سراسری انبوهسازان مسکن به فولادبان از عرضه محصولات فولادی غیر استاندارد در بازار فولاد وآهن خبرداد وگفت با وجود اینکه خط تولید کارخانه های تولید نورد و فولاد ما استاندارد است اما مشاهده می شود لیبل محصولات موجود در بازار عوض شده اند و حتی هنگام خرید محصولات فولادی در بنکداری ها متوجه می شوید وزن میلگردها از وزن استاندارد پنج کیلو سبکتر است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors