جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 30 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

کاهش تعرفه ورق فولادی حتمی است/شایعات بی اساس است

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت گفت: تعرفه ورق فولادی طبق دستور وزیر کاهش می یابد و شایعات مربوط به اجرایی نشدن این سیاست بی اساس است.

سیف الله امیری در گفتگو با فولادبان با اشاره به سیاست کاهش تعرفه ورق فولادی افزود: کاهش تعرفه واردات ورق فولادی زیر 5 میلیمتری قرار بود در جلسه کمیسیون ماده یک بررسی و سپس برای اجرا به گمرکات ارسال شود، اما پس از دستور وزیر صنعت مبنی بر واردات محصولاتی که مورد نیاز کشوراست ، تعرفه واردات محصولات مورد نیاز حذف یا نزدیک به صفر شد.

وی افزود: درواقع با صدوراین دستور، موضوع کاهش تعرفه پیش از نشست این کمیسیون کاهش یافت و وزیر صنعت کاهش تعرفه تمام کالاهای مورد نیاز وارداتی را برای صدور، ابلاغ کرد.

مدیرکل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت ادامه داد: هم اکنون کارهای اداری ، دستور کاهش تعرفه کالاهای مورد نیاز از جمله ورق فولادی در دست اقدام است و پس از انجام ، برای تصمیم گیری نهایی مستقیما به هیات دولت و نه کمیسیون ماده یک خواهد رفت و سرعت کار بیشتر خواهد شد.

امیری بار دیگر با تاکید بر اجرای کاهش تعرفه ورق فولادی و رد شایعاتی مبنی براجرایی نشدن این سیاست گفت : من مجری دولت هستم و می گویم که کاهش تعرفه ها بویژه در ورق فولادی انجام خواهد شد و ما حتما این کار را خواهیم کرد شک نکنید.

وی افزود: کشور دستکم به دو تا سه میلیون تن ورق فولادی نیاز دارد و برای تامین آن ، به واردات نیاز دارد و برای اینکه با قیمت ورق فولادی در داخل کشور اختلاف زیادی نداشته باشد باید تعرفه آن کاهش یابد و ما خودمان به دنبال این قضیه هستیم اگر این اتفاق نیافتد بازار به هم می خورد.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors