جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 09 دی 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تصویب کلیات لایحه بودجه 1400

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ در جلسه ظهر امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش فولادبان و به نقل از تسنیم؛ علی‌اصغر خانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ظهر امروز کمیسیون متبوع خود، اظهار داشت: بررسی نامه رئیس جمهور درباره اصلاح لایحه بودجه و رأی‌گیری درباره کلیات بودجه سال 1400 در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون تلفیق قرار داشت.

وی در همین راستا، افزود: در ابتدای جلسه نمایندگان مخالف و موافق لایحه بودجه سال 1400 نقطه‌نظرات خود را در رابطه با کلیات لایحه بودجه مطرح کردند و پس از آن آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز مطالبی را پیرامون بودجه عنوان کرد و در نهایت رأی‌گیری درباره کلیات آن انجام شد.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400، بیان داشت: در نهایت لایحه بودجه با رأی اکثریت آرای نمایندگان به‌تصویب رسید و از جلسات بعدی اعضای کمیسیون بررسی جزئیات لایحه بودجه را در دستورکار خواهند داشت.

حسن روحانی رئیس جمهور امروز سه‌شنبه 9 دی ماه 99 در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس اصلاحات لایحه بودجه سال 1400 توسط دولت را به اطلاع مجلس رساند و به نظر می‌رسد کوتاه آمدن دولت از مواضع خود نقش مهمی در تایید این کلیات داشته است.
البته لازم به ذکر است که کلیات لایحه بودجه 1400 برای تایید نهایی باید در صحن علنی مجلس نیز تایید شود؛ با توجه به این که این کلیات با 19 رای مخالف در مقابل 23 رای در کمیسیون تلفیق تایید شد، به نظر می‌رسد دولت برای عبور دادن لایحه پیشنهادی خود از پل صحن علنی، کار سختی در پیش رو خواهد داشت.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors