جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 08 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دلار در یک قد می کانال 16 هزار تومان

امروز در ادامه کاهش نرخ ارز در روزهای گذشته، دلار در بازار آزاد بازهم سقوط کرد و در آستانه بازگشت به کانال 16 هزار تومانی قرار گرفت. در همین راستا، دلار سامانه سنا هم افت قیمت 123 تومانی را تجربه کرد، اما سکه برخلاف ریزش قیمت شدید دیروز، امروز با شیبی ملایم به ریل صعودی بازگشت.

به گزارش فولادبان، دلار که هفته گذشته در بازار آزاد تهران به اسبی سرکش تبدیل شده بود، در این هفته کمی آرام گرفت و از دیروز روند افت قیمت خود را آغاز کرد. روندی که البته در روز جاری هم ادامه پیدا کرد و هم‌اکنون (ساعت 12:30 پنجشنبه هشتم خرداد) نرخ دلار در بازار آزاد با افت 100 تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 17 هزار و 58 تومان رسیده است. همزمان دلار سامانه سنا هم اندکی سقوط کرد و با کاهش 123 تومانی نسبت به عصر دیروز به رقم 17 هزار و 167 تومان رسید. البته امروز نرخ دلار در بازار سلیمانیه 70 تومان از پایان معاملات روز گذشته بالاتر رفت و اکنون این ارز با قیمت 17 هزار و 750 تومان معامله می‌شود. همزمان دلار هرات نیز در مقایسه با عصر دیروز، افزایش قیمت 50 تومانی را تجربه کرد و به رقم 17 هزار و 250 تومان رسید.

اما همزمان با افت نرخ دلار در بازار آزاد تهران، یورو نیز با 103 تومان کاهش نسبت به پایان معاملات روز گذشته با رقم 18 هزار و 553 تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که یوآن چین در بازار آزاد با رشد قیمت 16 تومانی نسبت به عصر دیروز به نرخ 2 هزار و 456 تومان رسیده است. لیر ترکیه نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته 5 تومان بالاتر رفته است و اکنون با نرخ 2 هزار و 582 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. نرخ امروز ریال عمان در بازار آزاد نیز با افزایش 242 تومانی نسبت به عصر دیروز با رقم 45 هزار و 436 تومان فروخته می‌شود. در این میان نرخ درهم امارات نیز نسبت به پایان معاملات روز گذشته افزایش قیمت 22 تومانی را تجربه کرده و به رقم 4 هزار و 792 تومان رسیده است.

اما همزمان با کاهش اندک نرخ دلار و یورو و البته افزایش نرخ سایر ارزها در بازار آزاد، قیمت طلا در بازار آزاد تهران نیز 132 هزار تومان بالاتر رفت و هم‌اکنون هر گرم طلای ۱۸ عیار در این بازار با قیمت 710 هزار و 60 تومان معامله می‌شود. همزمان قیمت تمام سکه طرح جدید نیز با رشد 68 هزار تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته به رقم 7 میلیون و 331 هزار تومان رسیده است. امروز همچنین قیمت طلا نیز در بازارهای جهانی افزایش پیدا کرده است و اکنون هر اونس طلا با افزایش 0.36 درصدی نسبت به عصر دیروز با رقم یک هزار و 719 دلار و 34 سنت معامله می‌شود. امروز همچنین قیمت سبد نفت خام اوپک نیز بدون تغییر نسبت به پایان معاملات روز گذشته به نرخ 29 دلار و 75 سنت رسیده است. اما همزمان نفت برنت دریای شمال با کاهش 2.24 درصدی با رقم 34 دلار معامله می‌شود و قیمت نفت سبک ایران نیز بدون تغییر نسبت به عصر دیروز همچنان روی نرخ 33 دلار و 69 سنت ایستاده است.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors