جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 03 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

افزایش مشتریان آسیایی، محصولات فولادی نیمه‌تمام ایران را گران کرد

قیمت شمش فولادی و تختال ایران در نیمه دوم ماه مه در حال بهبود است که به گفته منابع مطلع به Fastmarkets، دلیل آن افزایش تقاضا از جانب مشتریان آسیایی فولاد ایران است.

به گزارش فولادبان حداقل سه محموله از شمش فولادی ایران به حجم مجموع 100 هزار تن با زمان حمل در جولای و اوایل آگوست، به قیمت 348 تا 350 دلار در تن، فوب، در هفته اخیر به چین و کشورهای جنوبی شرق آسیا فروخته شده است.

حدود یک هفته قبل، یک محموله هم به چین به قیمت 335 تا 340 دلار در تن، فوب، فروخته شده است.

منابع مطلع همچنین خبر داده‌اند که در روزهای اخیر شمش فولادی ایران به قیمت 340 دلار در تن، فوب، به کشورهای جنوب شرق آسیا فروخته شده است.

به دنبال افزایش قیمت‌های صادراتی، فولادسازان ایرانی قیمت‌های هدف خود را به 355 دلار در تن، فوب بنادر جنوبی ایران، افزایش داده‌اند.

Fastmarkets در تحلیل هفتگی خود قیمت شمش فولادی صادراتی ایران، فوب بنادر جنوبی این کشور در روز چهارشنبه 20 مه 340 تا 350 دلار در تن اعلام کرد که از قیمت هفته قبل از آن (340-335) بالاتر است.

در بازار فولاد تختال هم شاهد رشد قابل توجه قیمت‌ها بوده‌ایم به طوری که یکی از صادرکنندگان بزرگ فولاد تختال ایران 30 هزار تن از این محصول را به قیمت 339 دلار در تن، فوب، به فروش رساند که نسبت به قیمت مورد هدف 335 دلاری در اوایل ماه مه، رشد داشته است.

به گزارش فولادبان البته در هفته گذشته تقاضا برای خرید فولاد تختال ایران در بنادر جنوبی این کشور از رقم 325 دلار در تن، فوب، بالاتر نرفته بود.

یک منبع تجاری خبر داد که یک تولیدکننده بزرگ فولاد تختال ایران امیدوار است که محصول خود را به قیمت 335 تا 340 دلار در تن، فوب، به فروش برساند اما تا زمان انتشار این خبر هیچ سفارشی برای خرید در این سطح قیمتی ثبت نشده بود.

Fastmarkets در تحلیل هفتگی خود قیمت فولاد تختال صادراتی ایران، فوب بنادر جنوب این کشور در روز 20 مه را 335 تا 340 دلار در تن اعلام کرد که رشد مناسبی نسبت به قیمت 325 تا 335 دلار در 13 مه نشان می‌دهد.

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors