جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 29 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چینی‌ها سفارش واردات کویل نورد گرم را افزایش دادند

قیمت کویل نورد گرم در چین در چهارشنبه 13 مه به علت وضعیت آرام بازار، باثبات بود اما افزایش قیمت معاملات آتی موجب شد تجار چینی سفارش‌های وارداتی را افزایش دهند تا از فرصت فاصله قیمتی استفاده کنند.

به گزارش فولادبان،قیمت کویل نورد گرم در چین در چهارشنبه 13 مه به علت وضعیت آرام بازار، باثبات بود اما افزایش قیمت معاملات آتی موجب شد تجار چینی سفارش‌های وارداتی را افزایش دهند تا از فرصت فاصله قیمتی استفاده کنند.

در بازار شرق چین (شانگهای) قیمت هر تن کویل نورد گرم 3390 تا 3400 یوآن (478 تا 480 دلار) و بدون تغییر بود. در شمال چین (تانگشان) هم قیمت هر تن کویل نورد گرم 3350 یوآن و بدون تغییر بود.

یک تاجر مقیم شانگهای گفت که سطح فعالیت تجارت در بازار فولاد این شهر در طول روز آرام بود. به گفته وی، خریداران صنایع پایین‌دستی به طور مداوم در حال افزایش موجودی انبار خود هستند.

همچنین برخی فعالان بازار معتقدند که قیمت کویل نورد گرم در چین در کوتاه‌مدت باثبات باقی خواهد ماند.

به گزارش فولادبان؛اما یک تاجر مقیم تیانجین هشدار داد که قیمت کویل نورد گرم در معاملات آتی پس از هشت روز متوالی افزایش، احتمالا در روزهای آینده کاهش خواهد یافت. به گفته وی، برخی تجار بزرگ قصد دارند که اگر قیمت‌ها پایین آمد، معاملات کوتاه‌مدت خود را متوقف کنند. اگر این اتفاق بیفتد قیمت معاملات نقد هم به شدت کاهش خواهد یافت.

شاخص Fastmarkets از قیمت کویل نورد گرم صادراتی چین، فوب بندر اصلی چین، 409.12 دلار در تن بود که 1.04 دلار کاهش داشته است.

در هفته اخیر، اکثر کارخانجات، کویل نورد گرم خود را به قیمت 420 تا 430 دلار در تن، فوب، عرضه کردند اما تجار خواستار قیمت 410  دلار بودند.

یک منبع تجاری در استان ژژیانگ خبر داد که برخی تجار تمایل دارند که کویل نورد گرم تحویل ماه جولای را به قیمت 405 تا 410 دلار در تن، فوب، عرضه کنند به طوری که طی دو سه هفته اخیر، از یک کارخانه در شرق چین این محصول را به قیمت 395 تا 400 دلار در فوب، خریداری کرده‌اند.

در هفته‌های اخیر توجه اکثر تجار چینی به واردات کویل نورد گرم معطوف شده زیرا چین حداقل 250 هزار تن از این کالا را طی هفته گذشته از هندوستان وارد کرد.

یک تاجر مقیم شانگهای می‌گوید که عمده این محصولات وارداتی برای سفته‌بازی با معاملات آتی کویل نورد گرم در چین مورد استفاده قرار گرفته است.

به گفته برخی منابع بازار، قیمت کویل نورد گرم هندوستان، پایین است و فرصت مناسبی برای سفته‌بازی تجار فراهم می‌آورد.

یک تاجر دیگر مقیم شانگهای هم اعلام کرد که مشتری وی سفارشی برای خرید کویل نورد گرم وارداتی به قیمت 400 دلار در تن، cfr چین، ارائه کرده که 5 دلار بالاتر از قیمت هفته قبل است و دلیل این بالا بردن قیمت‌ها، افزایش قیمت در معاملات آتی است. قیمت 400 دلار در تن،  cfr چین، معادل 3350 یوآن در بازار داخلی چین است که پایین‌تر از قیمت‌ها در شرق و جنوب این کشور است.

یک تاجر مقیم ژژیانگ هم گفت: من شنیده‌ام که فروشندگان کویل نورد گرم هندی، پس از واردات عظیم چینی‌ها، قیمت‌های خود را بالا برده‌اند. هم‌اکنون کارخانجات هندی کویل نورد گرم را برای تحویل در ماه جولای، به ویتنام به قیمت 405 تا 408 دلار  cfr پیشنهاد کرده‌اند که معادل حدود 395 تا 398 دلار در تن فوب چین است. هفته گذشته قیمت 395 تا 400 دلار cfr ویتنام، قیمت مناسبی بود.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors