جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 25 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دلار در بازار آزاد از تب و تاب افتاد/ دلار سنا همچنان روی ریل صعود

پس از رشد پرشتاب قیمت دلار در سه روز گذشته، امروز بالاخره افزایش نرخ این ارز در بازار آزاد از سکه افتاد. البته قیمت دلار در سامانه سنا همچنان رو به رشد است و دلار در این سامانه 316 تومان نسبت به دیروز گران‌تر شد.

به گزارش فولادبان، دلار که در سه روز گذشته چهار نعل می‌تاخت، امروز تا حدودی از تب و تاب افتاد. به نحوی که هم‌اکنون (ساعت 12 پنجشنبه 25 اردیبهشت) دلار در بازار آزاد تهران با رقم 16 هزار و 859 تومان فروخته می‌شود که این رقم، کاهش 2 تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته نشان می‌دهد. کاهشی که البته بسیار ناچیز به نظر می‌رسد، اما می‌تواند آغاز روند توقف افزایش بی‌امان نرخ دلار ارزیابی شود. البته در این شرایط، نرخ دلار در سامانه سنا 316 تومان نسبت به پایان معاملات دیروز افزایش پیدا کرده و به رقم به 16 هزار و 782 تومان رسیده است. هم‌اکنون دلار در بازار سلیمانیه و هرات نیز به ترتیب با قیمت 17 هزار و 190و 16 هزار و 650 تومان معامله می‌شود. نرخ دلار سلیمانیه نسبت به پایان معاملات روز گذشته 150 تومان و دلار هرات نیز 40 تومان کاهش پیدا کرده است.

این در حالی است که نرخ یورو در بازار آزاد نسبت به پایان معاملات روز گذشته تغییری نکرده است و همچنان با رقم 18 هزار و 250 تومان فروخته می‌شود. البته به جز یورو، نرخ سایر ارزها همپای نرخ دلاز کاهش پیدا کرده است. به نحوی که هم‌اکنون یوآن چین در بازار آزاد با کاهش 19 تومانی نسبت به عصر دیروز با رقم 2 هزار و 409 تومان فروخته می‌شود. لیر ترکیه نیز نسبت به پیان معاملات روز گذشته 14 تومان پایین‌تر آمده و اکنون با نرخ 2 هزار و 448 تومان در بازار آزاد معامله می‌شود. نرخ امروز ریال عمان در بازار آزاد نیز با کاهش 310 تومانی نسبت به عصر دیروز به 44 هزار و 201 تومان رسیده است. امروز درهم امارات نیز با افت 33 تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته در بازار آزاد 4 هزار و 664 تومان قیمت خورده است.

البته با وجود کاهش نرخ بیشتر ارزها در بازار ایران، قیمت طلا در بازارهای جهانی همچون بیشتر روزهای گذشته افزایش پیدا کرده است و هم‌اکنون هر اونس طلا بار رشد 62/1 درصدی نسبت به پایان معاملات دیروز به یک هزار و 716 دلار و 43 سنت رسیده است. در ایران اما طلا روند کاهشی داشته است و هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش 25/0 درصدی نسبت به روز گذشته با قیمت 688 هزار و 400 تومان فروخته می‌شود. با این وجود، قیمت سکه نیز که در پایان معاملات دیروز به پایین‌ترین حد خود در هفته‌های گذشته رسیده بود، اکنون با افزایش 60 هزار تومانی نسبت به پایان معاملات روز گذشته با رقم 6 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می‌شود. سبد نفت خام اوپک در بازارهای جهانی نیز بدون تغییر نسبت به پایان معاملات دیروز با رقم 22 دلار و 83 سنت معامله می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors