جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 23 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مشکل صنعت فولاد وزیر نیست سیاست‌های غلط است

یک فعال صنعت فولاد گفت: برکناری آقای رحمانی از وزارت صمت غیر منتظره بود ولی مشکلات صنعت فولاد با جا به جایی وزرا برطرف نمی شود. 

علی سلیمیان در گفت و گو با فولادبان به اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: پس از برکنار آقای رحمانی نامه ‌هایی از سوی وی و دفتر رییس جمهوری منتشر شد اما باید توجه داشت سالهاست اقتصاد کشور ایالتی شده و تحریم‌ها و بحران های ارزی آسیب های خود را وارد می‌کنند و مشاهده بحران مربوط به یک سال و دوسال یک نفر نیست بلکه مربوط به سیاست های کشور است.

این فعال صنعت فولاد ادامه داد: قضاوت در مورد اینکه آقای مدرس خیابانی چه عملکردی خواهد داشت و یا عملکرد آقای رحمانی نسبت به سرپرست فعلی این وزارتخانه چطور است نیاز به زمان دارد.

وی تاکید کرد: صنعت فولاد اکنون با کمبود مواد اولیه روبه رو است  و علی رغم اینکه گفته می‌شود 17 میلیون تن شمش در کشور داریم اما برای مصرف نوردی‌ها 2 میلیون تن و 4.5 میلیون تن صادرات انجام شده و اطلاعی از مابقی آن نیست.

سلیمیان به خواسته صنعت فولاد اشاره کرد و گفت: برای فعالان اقتصادی تفاوتی ندارد چه کسی بر صندلی وزارت تکیه می‌زند بلکه مهم سیاست هایی است که برای فعالان اقتصادی بخش خصوصی اعمال می‌شود.

این فعال صنعت فولاد ایران با بیان اینکه برخی تصمیمات می‌تواند برای بخش خصوصی کشور مفید باشد تصریح کرد: قرار بود برای فعالان صنعت فولاد 90 هزار تن شمش در بورس کالا عرضه کنند که هنوز محقق نشده است.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors