تداوم روند نزولی تا پایان معاملات

پایان هفته معاملاتی بازار سرمایه قرمز رنگ به اتمام رسید و امروز شاهد نزول شاخص های اصلی و مهم بازار بودیم.

به گزارش فولادبان،در دقایق ابتدایی امروز بازار سرمایه شاهد شروع معاملات با روند نزولی بودیم. این روند تا پایان معاملات باقی ماند و قدرت بیشتری گرفت تا آخرین روز معاملاتی بازار سرمایه در این هفتهِ، قرمز به پایان برسد.

شاخص کل امروز در پایان معاملات، افت 11 هزار و 46 واحدی را ثبت کرد و به یک میلیون و 594 هزار و 977 واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن تا پایان معاملات امروز با افت 5 هزار و 186 واحدی، رقم 442 هزار و 623 واحد را ثبت کرد. شاخص فلزات اساسی در نهایت، با افت 6 هزار و 843 واحدی، رقم یک میلیون و 190 هزار و 844 واحدی را نشان داد.

در جریان معاملات امروز، نمادهای «شپنا»، «کچاد»، «شبندر»، «شتران»، «شستا»، «تاپیکو» و «شبریز» بیشترین تاثیر را روی شاخص اصلی بازار داشتند. نمادهای «ولملت»، «خچرخش»، «ورنا»، «قرن»، «شپاکسا»، «سصفها» و «فمراد» بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

امروز تعداد بیشتری از نماد های فولادی قرمز رنگ بودند و 10 نماد هم افزایش قیمت را برای خود به ثبت رساندند.در این میان نماد «فلوله» با افت نزدیک به 5 درصدی بیشتری ریزش و نماد «فمراد» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد ها فولادی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *