Please use a valid API Key تداوم روند نزولی تا پایان معاملات - فولادبان Please use a valid API Key

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تداوم روند نزولی تا پایان معاملات

پایان هفته معاملاتی بازار سرمایه قرمز رنگ به اتمام رسید و امروز شاهد نزول شاخص های اصلی و مهم بازار بودیم.

به گزارش فولادبان،در دقایق ابتدایی امروز بازار سرمایه شاهد شروع معاملات با روند نزولی بودیم. این روند تا پایان معاملات باقی ماند و قدرت بیشتری گرفت تا آخرین روز معاملاتی بازار سرمایه در این هفتهِ، قرمز به پایان برسد.

شاخص کل امروز در پایان معاملات، افت 11 هزار و 46 واحدی را ثبت کرد و به یک میلیون و 594 هزار و 977 واحد رسید، همچنین شاخص کل هم‌وزن تا پایان معاملات امروز با افت 5 هزار و 186 واحدی، رقم 442 هزار و 623 واحد را ثبت کرد. شاخص فلزات اساسی در نهایت، با افت 6 هزار و 843 واحدی، رقم یک میلیون و 190 هزار و 844 واحدی را نشان داد.

در جریان معاملات امروز، نمادهای «شپنا»، «کچاد»، «شبندر»، «شتران»، «شستا»، «تاپیکو» و «شبریز» بیشترین تاثیر را روی شاخص اصلی بازار داشتند. نمادهای «ولملت»، «خچرخش»، «ورنا»، «قرن»، «شپاکسا»، «سصفها» و «فمراد» بیشترین افزایش قیمت را ثبت کردند.

امروز تعداد بیشتری از نماد های فولادی قرمز رنگ بودند و 10 نماد هم افزایش قیمت را برای خود به ثبت رساندند.در این میان نماد «فلوله» با افت نزدیک به 5 درصدی بیشتری ریزش و نماد «فمراد» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد ها فولادی داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors