رشد بهره وری محصول قرارداد ایران و چین

یک فعال صنعت فولاد درباره همکاری ایران و چین گفت: ایران برای افزایش بهره وروی صنعت فولاد و رشد محصولات میانی می تواند از قرارداد با چین نفع زیادی ببرد.

محمد نادری در گفتگو با فولادبان با تاکید بر اینکه ایران نیاز دارد در صنعت فولاد توسعه پیدا کند ، افزود: توسعه فولاد ایران فقط متکی به چین نیست اما از آنجا که چین بزرگترین تولید کننده فولاد دنیاست؛ می تواند نقش موثری دراین توسعه داشته باشد و حال اگرچین نشود باید کشور دیگری ایران را در صنعت فولاد کمک کند.

وی با اشاره به رکورد چین در تولید یک میلیارد تن محصولات فولادی در سال، تصریح کرد: اگر ایران با تمام توان خود تولید کند می تواند فقط 30 میلیون تن فولاد در سال تولید کند، اما چین با این میزان تولید و دستیابی با دانش صنعت فولاد خیلی خوب می تواند به ایران در توسعه این صنعت کمک کند و ما هم براحتی می توانیم از توانمندیهای آنان استفاده کنیم.

نادری با اشاره به همکاری ایران و چین بوِیژه در ابتدای زنجیره فولاد ادامه داد : چین در حوزه تولید کنسانتره و فولاد می تواند کمک موثری به ما داشته باشند و بنظر من این همکاری خیلی خوب می تواند باشد و به ایران و صنعت فولاد کمک کند.

وی در پایان تاکید کرد: وقتی راندمان تولید صنعت فولاد ایران کم است ،برای افزایش بهره وری بهتر است از تجربه ، دانش و تکنولوژی چین کمک بگیریم بخصوص در زمینه احیا و ذوب ، کنسانتره و معادن و محصولات میانی ، چین پیشرفت خوبی داشته است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *