رشد بازار پس از افت اول صبح

بازار سرمایه امروز با وجود فشار صف‌های فروش در ابتدای معاملات، باز هم روند صعودی خود را حفظ کرد و معاملات را با رنگ سبز به پایان  رساند.

به گزارش فولادبان، در دقایق ایتدایی بازار امروز شاهد شروع شاخص ها با رنگ قرمز بودیم و روند صعودی چندین روزه شکسته شد اما در ادامه بورس به روند صعودی خود برگشت و تا پایان معاملات به این روند ادامه داد.

امروز، نماگر اصلی بورس 4 هزار و 747 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 238 هزار و 485 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن، در انتهای معاملات،  یک هزار و 416 واحد افزایش داشت و رقم 382 هزار و 326 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی بر خلاف دیگر شاخص ها در روند نزولی خود باقی ماند و  در نهایت با کاهش 9 هزار و 296 واحدی به رقم 959 هزار و 699 واحد رسید. امروز حدود 50 درصد از نماد های این گروه قرمز رنگ بودند و نماد «فلوله» با افت نزدیک به 3 درصدی بیشترین ریزش را داشت.

امروز نمادهایی که ریزش داشتند با نمادهای سبز رنگ برابری داشتند و نماد «کفرا» با رشد حدود 5 درصدی بیشترین رشد را داشت. گروه محصولات شیمیایی شاهد روند صعودی در بیشتر نمادهای خود بود. اکثر نمادهای گروه خودرو و ساخت قطعات با رشد قیمت همراه بودند و فقط 5 نماد با ریزش قیمت همراه بودند. در گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری اکثر نمادها روند مثبت داشتند.

امروز  نماد «زدشت» بیشترین رشد و نماد «حپترو» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «شستا» باز هم بیشترین تاثیر در مثبت ماندن شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *