تجدیدنظر انگلیس درباره واردات فولاد

انگلیس پس از بازخورد صنایع در مورد محدودیت‌های واردات فولاد تجدیدنظر می‌کند.
واردات فولاد انگلستان

به گزارش فولادبان؛ اداره بازرگانی بریتانیا پس از دریافت گزارش‌های پنج تولیدکننده داخلی و سه واردکننده و تولیدکننده، توصیه‌های حفاظتی خود را در مورد صنعت فولاد به وزارت امور خارجه این کشور ارسال می‌کند.

بر اساس گزارش آرگوس، در ماه ژوئن، اداره بازرگانی بریتانیا توصیه کرد که سیاست‌های حمایتی از صنعت فولاد در 10 دسته محصول به مدت سه سال تمدید شود و محدودیت‌های مربوط به 9 محصول لغو شود. وزیر امور خارجه این توصیه‌ها را پذیرفت، اما حمایت‌های حفاظتی را در مورد 5 محصول از 9 محصول که اداره بازرگانی بریتانیا لغو محدودیت‌های آنها را پیشنهاد کرده بود، به مدت 12 ماه تمدید کرد.

اداره بازرگانی بریتانیا اعلام کرده که بررسی این موضوع چندین ماه به طول می‌انجامد و می‌تواند توصیه اولیه خود را تأیید کند یا پیشنهادات را تغییر دهد.

تولیدکنندگان داخلی پیشنهاد کرده‌اند که این اقدامات برای همه محصولات حفظ شود، در حالی که تجار و تولیدکنندگان پیشنهاد می‌کنند که باید محدودیت‌های واردات برداشته شوند.

بسیاری از فعالان بازار فولاد بریتانیا معتقدند هر دو طرف خرید و فروش در بازار فولاد از شرایط فعلی نارضای هستند. به عنوان مثال، خریداران میلگرد می‌گویند که دسترسی کافی به مواد ندارند.

گرت استیس، مدیرکل انجمن تولیدکنندگان فولاد انگلستان هم گفت که پایان دادن به سیاست‌های حمایتی از صنعت فولاد در مورد 9 محصول، این بخش را در معرض افزایش بی‌رویه واردات قرار می‌دهد و اثربخشی حمایت‌های باقی‌مانده را تضعیف می‌کند و ماندگاری طولانی‌مدت بخش فولاد انگلستان را تهدید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *