رشد شاخص کل بورس در اولین روز معاملاتی هفته

در حالی که استارت بورس خوب بود و بازار سبز بسته شد، امروز شاهد نوسانی دنبال شدن معاملات بودیم.

به گزارش فولادبان، در دقایق ابتدایی امروز شاهد شروع بازار با رنگ سبز بودیم .در ادامه بازار به این روند ادامه داد تا در اولین روز هفته شاهد رشد شاخص کل و شاخص هم‌وزن باشیم.

امروز، نماگر اصلی بورس 5 هزار و 725 واحد افزایش پیدا کرد و به یک میلیون و 311 هزار و 221 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن ، در انتهای معاملات،   971 واحد رشد داشت و رقم 402 هزار و 583 واحد را نشان داد.

فولادی ها نیز امروز با روند بازار همسو شدند تا این شاخص نیز امروز سبز رنگ بماند. در نهایت با افزایش 8 هزار و 945 واحدی به رقم یک میلیون و 3 هزار و 299 واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند مثبت داشتند و نماد «فباهنر» با رشد نزدیک به 5 درصد بیشترین افزایش را داشت.

در جریان این معاملات تعداد بیشتری از نمادهای گروه گانی غیرفلزی سبز رنگ بودند اما نماد «کپشیر» با افت نزدیک به 5 درصدی بیشترین ریزش را در بین نماد های این گروه داشت. گروه محصولات شیمیایی شاهد تعادل در تعداد نماد های منفی و مثبت خود بود. اکثر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات افزایش قیمت داشتند و نماد «خاذین» با افزایش 5 درصدی بیشترین رشد را داشت. در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری اکثر نمادها روند مثبت داشتند.

امروز  نماد «خاذین» بیشترین رشد و نماد «وسگلستا» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «میدکو» امروز بیشترین تاثیر در روند صعودی  شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *