جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 21 شهریور 1403 - 6 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛ 

پشت پرده انتصابات وزارت صمت چه کسانی هستند؟ 

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: در وزراتخانه کمیته انتصاباتی وجود دارد که در بخش‌های مختلف افراد را برای جایگاه معاونت ارزیابی می‌کنند و زمانی که قرار است پست و مقام‌هایی تقسیم شود، بسیاری از افراد سعی در لابی گری دارند. 

پشت پرده انتصابات وزارت صمت چه کسانی هستند؟  اخبار

مجیدرضا حریری، در گفتگو با فولادبان بیان کرد: معاونان، اشخاصی هستند که کار آنها اجرای دستورات وزیر است و معاونی که با وزیر در یک راستا نباشد، کارها به خوبی پیش نخواهد رفت. البته چنین اتفاقی قبلا رخ داده بود و معاونی داشتیم که وزیر را قبول نداشت و راه خود را برای انجام امور پیش گرفته بود.

وی ادامه داد: در این راستا، ما وظیفه داریم در صورتی که شخص منتخب کار خود را به درستی انجام دهد آن را حمایت کرده و در غیر اینصورت از این فرد نقد کنیم.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین در خصوص پیشنهادات مطرح شده برای معاونت‌های معدنی وزارت صمت گفت: در وزراتخانه کمیته انتصاباتی وجود دارد که در بخش‌های مختلف افراد را برای جایگاه معاونت ارزیابی می‌کنند. از طرفی، زمانی که قرار است پست و مقام‌هایی تقسیم شود، بسیاری از افراد سعی در لابی گری برای انتخاب افراد مخصوص خود دارند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، خبرها حاکی از جنجالی ترین انتصاب وزیر صمت است که در صورت صحت فاتحه این وزارتخانه را باید خواند. بر اساس شنیده‌ها نام وجبه‌الله جعفری برای مدیریت ایمیدرو شنیده می‌شود.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors