جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
اخبار 06 تیر 1403 - 3 روز پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0
در گفتگو با فولادبان ارائه شد؛

هشدار عقب ماندگی از بازار/ آهن فروشان چه زمانی به تورم میخورند ؟

فعال بازار فولاد گفت: در حال حاضر برخی فولادی‌ها محصولاتی مانند میلگرد، شمش و اسلب را خریداری می‌کنند تا پس از افزایش قیمت، طی یک تا دو ماه آینده آن را با سود بیشتر بفروشند.

هشدار عقب ماندگی از بازار/ آهن فروشان چه زمانی به تورم میخورند ؟ اخبار

محمد صادق چیت ساز در گفتگو با فولادبان در خصوص وضعیت فعلی بازار آهن بیان کرد: با توجه به شرایط کشور، به نظر می‌رسد در مرداد و شهریورماه سال جاری در تمام کالاها با افزایش قیمت روبرو شویم. بر همین اساس، محصولات فولادی نیز افزایش قیمت خواهند داشت و نرخ میلگرد به ۳۰ هزار تومان و ورق گرم اکسین به ۴۰ هزار تومان خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه با آغاز انتخابات آمریکا از مهر و آبان ماه مجدداً گرانی‌ها یک دور دیگر آغاز خواهد شد، گفت: از طرفی، بعید به نظر نمی‌رسد بایدن رای بیاورد؛ اما در صورت رای آوردن افکار آن به مشابه ترامپ خواهد بود. چرا که در حال حاضر، اصل مسئله چین بوده و خاورمیانه و اهمیت نفت از بین رفته است. بر همین اساس، تمرکزها به سمت هوش مصنوعی رفته و جایگاه اهمیت نفت را گرفته است.

فعال بازار فولاد تصریح کرد: بنابراین پس از انتخابات آمریکا تورمی در جهانی حاکم شده و این تورم در داخل کشور نیز تاثیرگذار خواهد بود. در این راستا، در فصل پاییز قیمت دلار به ۸۰ تا ۸۵ هزار تومان و سکه ۷۰ میلیون تومان خواهد رسید. در واقع اکثر اوقات با افزایش قیمت ارز نرخ محصولات فولادی افزایش یافته و این امر یک اصل کلی است.

چیت ساز در پایان خاطرنشان کرد: در واقع کشور در حال صادرات فولاد بوده و با افزایش نرخ دلار، کارخانجات نیز قیمت را افزایش می‌دهند. از سوی دیگر، در حال حاضر برخی فولادی‌ها محصولاتی مانند میلگرد، شمش و اسلب را خریداری می‌کنند تا پس از افزایش قیمت، طی یک تا دو ماه آینده آن را با سود بیشتر بفروشند.

مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی فحش و افترا به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • موارد درگیری با کاربران در پاسخ به نظرات دیگر کاربران پذیرفته نمی‌شود.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جست و جو بیشتر ...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors