گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – چهارشنبه 12 مهر ماه؛

روند رو به رشد بورس تهران در معاملات آخر هفته/ شاخص فلزات 200 واحد افت کرد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 12 مهر 1402 گزارش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بازار سرمایه امروز در آخرین روز کاری هفته جاری در یک بین‌التعطیلی فضای نسبتا روانی قرار گرفت. البته در صنایع کامودیتی‌محور به واسطه افت قیمت نفت و فلزات، کمی فشار عرضه و در سهام ریالی تقاضای بهتری حاکم بود. همچنین امروز 12 درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود. همین موضوع شرایط را برای بازار سرمایه فراهم کرد تا معاملات پنجمین روز هفته سبز رنگ به پایان برسد.

در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات 2 هزار و 263 واحد رشد داشت و به 2 میلیون و 69 هزار و 800 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن نیز تا پایان معاملات 3 هزار و 256 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 715 هزار و 990 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با افت 199 واحدی، رقم یک میلیون و 524 هزار و 659 واحد را نشان داد.

نمادهای «شپدیس»،«خودرو»،«پاکشو»،«شستا»،«شبندر»،«خساپا»و«فارس» بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «حتاید»،«ونیرو»،«حپترو»،«فنوال»و«شوینده» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «فلامی»،«خرینگ»،«ثامان»،«سدشت»و«ستران» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *