گزارش فولادبان از نوسانات بازار سرمایه – چهارشنبه 17 خرداد ماه؛

پایان بورس با رنگ قرمز شاخص کل/ شاخص فلزات اساسی 2 هزار واحد رشد کرد

فولادبان از پایان معاملات بورس اوراق بهادار در روز 17 خرداد ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.
به گزارش خبرنگار فولادبان، از دقایق ابتدایی امروز بورس شاهد شروع صعودی معاملات در بازار بودیم اما رفته رفته از شدت این روند کاسته شد تا بازار سرمایه در دقایق پایانی وارد ریل نزولی شود و با رنگ قرمز شاخص کل به کار خود پایان دهد.
کارشناسان معتقد بودند، در صورتی که ارزش معاملات به رقم بالای ۱۴ هزار میلیارد تومان رسد می‌توان به پایان دوره اصلاحی امیدوار بود اما امروز ارزش معاملات بازار بورس در پایان به حدود 6 هزار و 196 میلیارد تومان رسید این امر محقق نشد.
در همین حال، شاخص کل بورس امروز در زمان بسته شدن معاملات یک‌هزار و 100 واحد افت داشت و به 2 میلیون و 288 هزار و 448 واحد رسید. شاخص کل هم ‌وزن تا پایان معاملات 231 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 776 هزار و  646 واحدی قرار گرفت. همچنین شاخص فلزات اساسی با رشد 2 هزار و 341 واحدی، رقم یک میلیون و 645 هزار و 915 واحد را نشان داد.
نمادهای «شستا»،«شپنا»،«شبندر»،«تاپیکو»،«وتجارت»،«وبصادر»و«شتران» بیشترین تاثیر را در روند صعودی شاخص کل داشتند. علاوه بر این، نمادهای «وپخش»،«ولملت»،«فروس»،«کفپارس»و«دفارا» بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند. همچنین نمادهای «ثشاهد»،«البرز»،«سیدکو»،«غشاذر»و«چکاوه» بیشترین کاهش قیمت را در بازار امروز رقم زدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *