صدور 4 فقره پروانه اکتشافی پلی متال برای مجتمع معدنی انگوران

مدیرعامل مجتمع سرب و روی انگوران از صدور 4 فقره پروانه اکتشافی برای این مجتمع خبر داد.

به گزارش فولادبان، امید فلاح گفت: با پیگیری های مستمر مجتمع سرب و روی انگوران برای صدور پروانه های چهارگانه و شروع اکتشافات مناطق امیدبخش، فصل جدیدی از مسئولیت معدنی و نیز مسئولیت های اجتماعی این شرکت به عنوان زیرمجموعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی آغاز خواهد شد.

وی افزود: پروانه های اکتشافی صادر شده در حوزه پلی متال است که 25 کیلومتر مربع از محدوده های امیدبخش منطقه حلب شهرستان ماهنشان را در بر می گیرد.

مدیرعامل مجتمع سرب و روی انگوران خاطرنشان کرد: اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه برای اجرای عملیات اکتشافی هستیم و انشاءالله تا یک ماه آینده، مناقصه برگزار و مشاور اکتشاف صاحب صلاحیت از نظر فنی و قیمت انتخاب خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که در نیمه دوم 1402، مرحله نخست عملیات اکتشافی به اتمام برسد و پس از آن، وارد مرحله دوم اکتشاف خواهیم شد.

فلاح همچنین با اشاره به احیای سدهای باطله در این مجمع، تصریح کرد: مجتمع سرب و روی انگوران در راستای تحقق توسعه پایدار به عنوان یکی از رسالت‌های پیش رو، احیای سدهای باطله را به عنوان یکی از مسئولیت‌های اجتماعی اجرایی کرد.

وی ادامه داد: برای این منظور، کاشت 450 اصله درخت متناسب با آب و هوای منطقه توسط کارکنان و بسیجیان این مجتمع انجام شد.

به گفته وی، احیای 17 هکتار از سدهای باطله در 3 فاز، برای نخستین بار در کشور در برنامه مجتمع سرب و روی انگوران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *