روز متفاوت معاملات در بازار فلزات لندن/ ورق گرم آمریکا ریخت

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، این بازار به صورت برابر با ریزش و رشد محصولات مهم فلزی روبرو شد. در این میان، ریزش قیمت ورق گرم آمریکا که متوقف شده بود، محددا شروع و یا افت محسوس صدر نشین کاهش قیمت در بین دیگر مقاطع شد.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با کاهش 3.5 دلاری نسبت به روز قبل (افت 0.5 درصدی)، با قیمت 595 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ 615 دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش 0.5 دلاری ( رشد 0.08 درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش یک دلاری، نسبت به روز قبل ( رشد 0.2 درصدی) با قیمت 381 دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افت یک دلاری و با نرخ ۳۷۸ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫2 درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم با 18 دلار و 18 سنت افت قیمت ( کاهش 1٫8 درصدی) با نرخ 951 دلار و 82 سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۲ دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ 552 دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افزایش 0.3 درصدی دارد.

روز متفاوت معاملات در بازار فلزات لندن/ ورق گرم آمریکا ریخت اخبار

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *