صعود یکدست نرخ مقاطع فولادی در بازار بندر شانگ‌های/ قیمت فولاد ضد زنگ افزایش یافت

بررسی آخرین به‌روزرسانی معاملات بورس فلزات بندر شانگ‌های نشان می‌دهد که معاملات تمامی مقاطع مهم فولادی در این بازار با افزایش قیمت همراه بود. در این بین فولا د ضد زنگ و میلگرد بیشترین افزایش قیمت ا تجربه کردند.

به گزارش فولادبان، براساس آخرین به‌روزرسانی معاملات بورس فلزات بندر شانگ‌های، قیمت متوسط میلگرد با افزایش 182 یوآنی، با قیمت 3 هزار و 588 یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد 5.3 درصدی را نشان می دهد.

این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با رشد 220 یوآنی و افزایش 1.5 درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ 14 هزار و 429 یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، 141 یوآن افزایش یافت و به 4 هزار و 210 یوآن رسید. به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از افت 3.9 درصدی حکایت دارد.

همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با افزایش 115 یوآنی و 4.3 درصد رشد نسبت به روز قبل، با نرخ 4 هزار و 210 یوآن معامله شد.

صعود یکدست نرخ مقاطع فولادی در بازار بندر شانگ‌های/ قیمت فولاد ضد زنگ افزایش یافت اخبار قیمت میلگرد در بورس, مقاطع فولادی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *