گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر از ریزش قیمت‌ها در معاملات این هفته حکایت دارد به طوری که ورق گرم آمریکا با افت شدید به قیمت معاملات چهار ماهه گذشته خود سقوط کرد.

جزئیات معاملات بورس بازار لندن در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روزسه‌شنبه 30 مه

در معاملات روز سه‌شنبه 30 مه 2023، ( نهم خرداد 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۷ دلاری نسبت به روز قبل (رشد ۱٫۱ درصدی)، با قیمت ۶۲۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۲۶ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۵ دلاری ( رشد ۰٫۸ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۹ دلاری، نسبت به روز قبل ( رشد ۲٫۴ درصدی) با قیمت ۳۷۹ دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با افزایش ۰٫۵ دلاری و با نرخ ۳۷۹ دلار به ازای هر تن منعقد شد که نشان از (رشد ۰٫۱ درصدی) دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با نرخ یک هزار و ۱۱۴ دلار و ۵۷ سنت منعقد شد که با افت ۱٫۳ درصدی همراه بود.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با یک دلار رشد قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۷۶ دلار به ازای هر تن معامله شد که نشان از افزایش (۰٫۱ درصدی) دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار اخبار بورس فلزات لندن lme, قیمت میلگرد در بازار, قیمت میلگرد در بورس, ورق گرم فوب آمریکا

ریز معاملات روز چهار‌شنبه 31 مه

در معاملات روز چهار‌شنبه 31 مه 2023، ( دهم خرداد 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با ۷ دلار و ۵۰ سنت رشد با قیمت ۶۰۷ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۲۳ دلار و ۱۸ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به آخرین روز معاملات، افزایش یک دلار و ۶۸ سنت ( رشد ۰٫۲ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۲ دلار و ۵۰ سنت، ( رشد ۰٫۶ درصدی) با قیمت ۳۷۷ دلار و ۵۰ سنت به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش ۳۸ سنت ( رشد ۰٫۱ درصدی ) و با نرخ ۳۷۹ دلار و ۳۸ سنت به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با کاهش ۲ سنتی با نرخ یک هزار و ۸۹ دلار و ۵۵ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۲۷ سنت افزایش قیمت همراه بود و با نرخ ۵۶۵ دلار و ۷۷ سنت به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از رشد ۰٫۰۴ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار اخبار بورس فلزات لندن lme, قیمت میلگرد در بازار, قیمت میلگرد در بورس, ورق گرم فوب آمریکا

ریز معاملات روز جمعه 02 ژوئن

در معاملات روز جمعه 02 ژوئن 2023، (دوازدهم خرداد 1402)، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افت ۷٫۵ دلاری (کاهش ۱٫۲ درصدی) با قیمت ۶۰۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۱۰ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به آخرین روز معاملات، کاهش ۱۲٫۶۸ دلاری ( افت ۲ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با کاهش یک دلاری، ( افت ۰٫۲ درصدی) با قیمت ۳۷۶٫۵ دلار، به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول نسبت به آخرین روز معاملات با افزایش ۵ دلار و ۶۲ سنتی ( رشد ۱٫۴ درصدی ) داشت و با نرخ ۳۸۵  دلار به ازای هر تن منعقد شد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا با ثبت افت ۱۱۹ دلار و ۵۵ سنتی (کاهش ۱۰٫۹ درصدی)، با نرخ ۹۷۰ دلار منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با ۲۱ دلار و ۷۷ سنت کاهش قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۴۴ دلار به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از افت ۳٫۸ درصدی دارد.

گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار لندن + نمودار/ هفته ریزش قیمت‌ها در بازار اخبار بورس فلزات لندن lme, قیمت میلگرد در بازار, قیمت میلگرد در بورس, ورق گرم فوب آمریکا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *