افزایش قیمت اکثر مقاطع فولادی در بازار لندن/ میلگرد ۶۰۰ دلاری شد

بررسی معاملات روز گذشته محصولات فولادی در مهم‌ترین بورس فلزات اروپا (LME) نشان می‌دهد که در آخرین ساعات معاملاتی در بورس لندن، قیمت 4 محصول مهم فلزی در این بازار با افزایش مواجه شدند. در این میان ورق گرم آمریکا و ورق گرم چین با کاهش قیمت مورد معامله قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار فولادبان، براساس اطلاعات تابلوی معاملات بورس فلزات لندن، قیمت هر تن میلگرد برای تحویل روز با افزایش ۲۵ دلاری نسبت به روز قبل ( رشد ۳٫۳ درصدی)، با قیمت ۶۰۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول با نرخ ۶۲۵ دلار به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نسبت به روز قبل، افزایش ۵ دلاری ( رشد ۱٫۱ درصدی) را نشان می‌هد.

در این میان، هر تن قراضه برای تحویل روز با افزایش ۱۲ دلاری، نسبت به روز قبل ( رشد ۳٫۳ درصدی) با قیمت ۳۷۰ دلار به فروش رسید.

همچنین قراردادهای آتی تحویل یک ماهه این محصول هم با رشد ۲٫۵ دلاری و با نرخ ۳۸۰ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن منعقد شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫۶ درصدی دارد.

قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب آمریکا هم با ۴ دلار و ۳۴ سنت افت قیمت ( کاهش ۰٫۳ درصدی) با نرخ یک هزار و ۸۹ دلار و ۵۷ سنت منعقد شد.

علاوه بر این، نرخ قراردادهای آتی یک ماهه ورق گرم فوب چین با یک دلار افت قیمتی همراه بود و با نرخ ۵۷۴ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن معامله شد که این نرخ نشان از کاهش ۰٫۱ درصدی دارد.

افزایش قیمت اکثر مقاطع فولادی در بازار لندن/ میلگرد ۶۰۰ دلاری شد اخبار احتمال افزایش قیمت میلگرد, مقاطع فولادی

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *