گزارش هفتگی فولادبان از معاملات بورس کالا/از مهمترین عرضه هفته چه خبر؟

خبرنگار فولادبان در گزارشی به بررسی جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری پرداخت.

به گزارش فولادبان، جزئیات معاملات بورس کالا در هفته جاری مورد بررسی قرار گرفت.

در مهمترین عرضه هفته، در معاملات روز یکشنبه ششم برای ۱۵ هزار تن شمش بلوم، یک‌هزار و ۲۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۸ هزار و ۷۵۱ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

جزئیات این معاملات به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز یکشنبه ششم اسفند ماه

در معاملات روز یکشنبه ششم اسفند ماه ۱۴۰۱، قرار بود یک‌میلیون و ۸۷۴ هزار و ۵۰۸ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۳۴۴ هزار و ۲۰۸ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۸۱٫۷ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۵ هزار تن شمش بلوم، یک‌هزار و ۲۰۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۸ هزار و ۷۵۱ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

علاوه بر این، ۱۸ هزار و ۳۲۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای میلگرد ثبت شد که ۱۱ هزار و ۲۳۳ تن از حجم عرضه این محصول بیشتر بود.

در ادامه، ۳ هزار و ۳۰۰ تن میلگرد کلاف به تابلوی معاملات راه پیدا کرد و ۴۶۲ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.ضمن اینکه قیمت میانگین ثبت شده روی تابلوی معاملات برای این محصول، ۲۲۱ هزار و ۹۹۶ ریال بود.

همچنین، تقاضای ۴۹ تنی برای ۶۵۷ ‌هزار تنی برای تیرآهن روی تابلوی معاملات ثبت شد.

امروز حجم راه یافته به تابلوی معاملات گندله سنگ آهن، تنها ۲۰۰ هزار تن بود و تقاضا برای این محصول ۱۰۰ هزار تن بود.

در پایان، در حالی تمام حجم آهن اسفنجی به تابلوی معاملات راه یافت که ۲۳۹ هزار و ۲۰۰ تن تقاضا از سوی مشتریان برای این محصول به ثبت رسید

ریز معاملات روز دوشنبه هفتم اسفند ماه

در معاملات روز دوشنبه هفتم اسفند ماه ۱۴۰۱، قرار بود ۱۸۳ هزار و ۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۱۵۲ هزار و ۵۰ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۱۷ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۱۵۲ هزار و ۵۰ تن شمش بلوم، ۲۲۹ هزار و ۷۱۰ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۱۸۱ هزار و ۵۲۵ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

ضمن اینکه، ۲۰ هزار تن تختال C به دلیل نبود تقاضا لازم از تابلوی معاملات حذف شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه هشتم اسفند ماه

در معاملات روز سه‌شنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۱، قرار بود  ۳۱۰ هزار تن محصول فولادی در تالار صنعتی و حراج باز بورس کالا معامله شود که ۳۰۰ هزار تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۳٫۳ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۳۰۰ هزار تن کنسانتره سنگ آهن، ۳۲۶ هزار تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۳۰ هزار و ۹۲۷ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

ضمن اینکه، ۱۰ هزار تن آهن اسفنجی بریکت به دلیل نبود تقاضا لازم از تابلوی معاملات حذف شد.

ریز معاملات روز چهارشنبه نهم اسفند ماه

در معاملات روز چهارشنبه نهم اسفند ماه ۱۴۰۱، قرار بود، ۱۱۴ هزار و ۴۲۹ تن محصول فولادی در تالار صنعتی بورس کالا معامله شود که ۱۰۳ هزار و ۲۳۷ تن از این حجم روی تابلوی معاملات قرار گرفت و ۹٫۸ درصد محصولات از تابلوی معاملات حذف شدند.

در همین حال، برای ۸۸ هزار و ۳۸۴ تن میلگرد، ۱۵۰ هزار و ۷۹۴ تن تقاضا وجود داشت و قیمت میانگین ۲۰۶ هزار و ۱۴۹ ریال را روی تابلو معاملات به ثبت رساند.

همچنین،امروز ۳ هزار و ۸۶ تن نبشی به تابلوی معاملات راه پیدا کرد که ۲ هزار و ۳۸ تن تقاضا برای این محصول وجود داشت.

علاوه بر این، برای ۸۱۹ تن ناودانی در تالار صنعتی بورس کالا، یک‌هزار و ۱۸۵ تن تقاضا از سوی خریداران به ثبت رسید.

در ادامه، در حالی ۹ هزار و ۱۶۹ تن تیرآهن در دسترس مشتریان قرار گرفت که ۳٫۸ برابر حجم آن یعنی ۳۴ هزار ۸۷۵ تن تقاضا برای این محصول در معاملات امروز وجود داشت.

در پایان، تنها ۴۵۰ تن تقاضا برای یک‌ هزار تن ورق رنگی به ثبت رسید. ضمن اینکه ورق گالوانیزه G و ورق گرم از تابلوی معاملات حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *