گزارش هفتگی «فولادبان» از معاملات بازار بندر شانگ‌های/ هفته سقوط فولاد ضد زنگ به کانال ١۵ هزار یوآنی

«فولادبان» به بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر پرداخت.

به گزارش خبرنگار فولادبان، بررسی معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر، از معاملات مقاطع فولادی با کاهش قیمت حکایت دارد. در این میان، نرخ فولاد ضد زنگ با ریزشی محسوس، به کانال ١۵ هزار یوآنی بازگشت.

جزئیات معاملات بورس بازار بندر شانگ‌های در یک هفته اخیر به شرح ذیل است:

ریز معاملات روز دو‌شنبه ٠۶ مارس

در معاملات روز دو‌شنبه ٠۶ مارس ۲۰۲۳، (پانزدهم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با کاهش ۲۸ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۱۴۳ یوآن به فروش رفت که افت ۰٫۶ درصدی را نشان می دهد.
این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگ‌های با رشد ۶۶ یوآنی و افزایش ۰٫۴ درصدی، بر رو ی نرخ ۱۶هزار و ۸۹ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۲ یوآن کاهش داشت و رقم ۴ هزار و ۲۶۸  یوآن را نشان می‌دهد که افت ۰٫۰۴ درصدی را رقم زد.
همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۴۸ یوآنی و ۰٫۹ درصد افت، با نرخ ۴ هزار و ۸۹۹ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز سه‌شنبه ٠٧ مارس

در معاملات روز سه‌شنبه ٠٧ مارس ۲۰۲۳، ( شانزدهم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش ۴۸ یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۱۹۱ یوآن به فروش رفت که رشد ۱٫۱ درصدی را نشان می‌دهد.
این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ هم در بازار بندر شانگ‌های با افت ۷۲ یوآنی و کاهش ۰٫۴ درصدی، بر روی نرخ ۱۶ هزار و ۱۷ یوآن ایستاد

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های ۳۶ یوآن افزایش داشت و رقم ۴ هزار و ۳۰۴  یوآن را نشان می‌دهد که رشد ۰٫۸ درصدی را رقم زد
همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با رشد ۱۷ یوآنی و ۰٫۳ درصد رشد، با نرخ ۴ هزار و ۹۱۶ یوآن معامله شد.

ریز معاملات روز پنجشنبه ۰۹ مارس

در معاملات روز پنجشنبه ٠٩ مارس ۲۰۲۳، ( هجدهم اسفند ۱۴۰۱)، قیمت متوسط میلگرد با افزایش یک یوآنی، با قیمت ۴ هزار و ۱۹۲ یوآن به فروش رفت که این نرخ نسبت به روز قبل، رشد ۰٫۰۲ درصدی را نشان می دهد.
این در حالی است که متوسط قیمت فولاد ضد زنگ در بازار بندر شانگ‌های با کاهش ۳۴۳ یوآنی و افت  ۲٫۴ درصدی نسبت به روز قبل، بر روی نرخ ۱۵ هزار و ۶۷۴ یوآن ایستاد.

علاوه بر این، متوسط قیمت ورق گرم در بازار بندر شانگ‌های نسبت به روز قبل، ۸ یوآن افزایش یافت و به ۴ هزار و ۳۱۲  یوآن رسید.  به عبارت دیگر، متوسط قیمت این محصول نسبت به روز قبل از رشد ۰٫۱ درصدی حکایت دارد.
همچنین قیمت میلگرد کلاف در این بازار امروز با کاهش ۵۲ یوآنی و ۱٫۰ درصد افت نسبت به روز قبل، با نرخ ۴ هزار و ۸۶۴ یوآن معامله شد.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *