پایان سبز رنگ بازار بورس

امروز در حالی که شایعاتی از خروج سیمان از بورس کالا شنیده می‌شد، شاخص کل بازار رشد خوبی را پس از تعطیلات برای خود به جای گذاشت.

به گزارش فولادبان، امروز در دقایق ابتدایی معاملات شاهد روند صعودی در بازار سرمایه بودیم. این روند تا پایان معاملات ادامه پیدا کرد و در نهایت بازار امروز با رنگ سبز بسته شد. کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که شایعه خروج سیمان از بورس کالا دلیل اصلی ریزش امروز گروه سیمان بوده است.

امروز، نماگر اصلی بورس  12 هزار و 113 واحد رشد کرد و به یک میلیون و 323 هزار و 420 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن ، در انتهای معاملات، یک هزار و 3  واحد افزایش داشت و رقم 404 هزار و 77 واحد را نشان داد.

شاخص فلزات اساسی نیز امروز با روند بازار همسو بود و افزایش یافت تا این شاخص به یک قدم بالاتر از یک میلیون واحد برسد. در نهایت با رشد 11 هزار و 438 واحدی به رقم یک میلیون و 10 هزار و 126 واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند منفی داشتند.

امروز اکثر نماد های گروه گانی غیرفلزی سبز رنگ بودند و نماد «کاذر» با رشد نزدیک به 4 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. امروز اکثر نماد های گروه محصولات شیمیایی سبز رنگ بودند. اکثر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و نماد «خمهر» با افت نزدیک به 5 درصدی بیشترین ریزش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند منفی داشتند.

امروز  نماد «ومعادن» بیشترین رشد و نماد «وسکرشا» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «کگل» امروز بیشترین تاثیر در روند نزولی  شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *