ریزش پله به پله شاخص بورس همچنان ادامه دارد

شاخص کل بازار سرمایه همچنان به صورت توپ رها شده از ارتفاع به سقوط خود ادامه می‌دهد.
بازار سرمایه

به گزارش فولادبان، وضعیت بازار سرمایه این روزها به گونه‌ای است که انگار کسی به آن توجه ندارد و همچنان مانند یک توپ پینگ پنگ به صورت نوسانی در حال ریزش است به طوری که امروز هم شاخص کل به سقوط خود ادامه داد در حالی که برخی از تک‌سهم‌ها مثبت بودند. نماگر اصلی بورس با ریزش 10 هزار و 445 واحدی، به یک میلیون و 394 هزار و 105 واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن نیز روند کاهشی خود را ادامه داد و امروز، با وجود رشد برخی از سهم‌های کوچک باز هم افت داشت و تا انتهای معاملات با افت یک‌هزار و 570 واحدی، رقم 383 هزار و 470 واحد را نشان داد. سهام فلزات اساسی هم که امروز بیشتر در صف عرضه بود، با کاهش 5 هزار و 165 واحدی، در نقطه یک میلیون و 99 هزار و 693 واحدی قرار گرفت.

نمادهای «شستا»، «خبهمن»، «خگستر»، «شفن»، «برکت»، «کالا» و «انرژی 3» فهرست نمادهای پرتراکنش بورس را تشکیل دادند. نمادهای «شستا»، «فولاد» و «فارس»، «شپدیس»، «وبملت»، «شتران» و «شبندر» بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص داشتند.

فولادی‌ها بیشتر عرضه سنگینی را تجربه کردند و در این میان، نمادهای «فسازان»، «فولاد» و «کاوه» ضرر را در قیمت‌های خود تجربه کردند. نمادهای «کچاد» و «کگل» هم عرضه و تقاضای زیادی نداشتند و متعادل معامله شدند. نماد «ذوب» هم در بازار فرابورس کار خود را قرمز به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *