تداوم رنگ سبز بازار سرمایه تا پایان معاملات

پس اصلاح قیمت های دیروز بازار سرمایه، امروز شاهد روند مثبت در بازار هستیم.این روند صعودی از شروع معاملات تا پایان معاملات پا بر جا ماند.

به گزارش فولادبان؛ امروز بازار سرمایه از دقایق ابتدایی با رنگ سبز کار خود را شروع کرد و این روند تا پایان معاملات ادامه داشت تا امروز معاملات بازار به رنگ سبز پایان یابد.

امروز، نماگر اصلی بورس 21 هزار و 730 واحد افزایش داشت و به یک میلیون و 496 هزار و 954 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن، در انتهای معاملات، 7 هزار و 910 واحد افزایش یافت و رقم 451 هزار و 913 واحد را نشان داد.

امروز شاخص فلزات اساسی هم جهت با روند بازار حرکت کرد و در نهایت با رشد 8 هزار و 288 واحدی به رقم یک میلیون و 157 هزار و 719 واحد رسید. امروز روند تغییرات نماد های بیشتری از این گروه مثبت بود و تنها 5 نماد روند منفی داشتند.

امروز اکثر نماد های گروه کانی غیرفلزی سبز رنگ بودند و نماد «کگاز» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. در گروه محصولات شیمیایی، اکثر نماد ها سبز رنگ بودند و فقط 5 نماد با افت قیمت همراه بودند.

امروز نماد «شسینا» بیشترین رشد و نماد «تکنو» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «پارسان» امروز بیشترین تاثیر در روند شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *