بورس باز هم قرمز شد/ شستا هم نتوانست شاخص را مثبت کند

امروز با اینکه سهام «شستا» مثبت بود، شاخص نتوانست مثبت شود و باز هم وضعیت بازار قرمز شد.

به گزارش فولادبان، معاملات امروز بازار سرمایه ثابت‌کننده این مسئله بود که معامله‌گران بورس هرروز از روز گذشته کمتر می‌شوند چراکه حجم معاملات نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته و علاوه بر آن تقاضای زیادی در بازار وجود ندارد تا جایی که سهام «شستا» هم نتوانست با سبز بودن خود، شاخص را بالا بکشد و نماگر اصلی بورس با افت 2 هزار و 521 واحدی، در ارتفاع یک میلیون و 404 هزار و 611 واحد ایستاد.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز افت را تجربه کرد. این شاخص معاملات را با یک‌هزار و 889 واحد افت پشت سر گذاشت و در زمان تعطیلی بازار، رقم 385 هزار و 44 واحد را نشان داد. فلزات اساسی هم با این دو شاخص اصلی بورس هم‌مسیر بود و تا پایان معاملات 6 هزار و 905 واحد کاهش یافت تا به یک میلیون و 104 هزار و 924 واحد رسید.

نمادهای «شستا»، «فسبزوار»، «شپنا»، «بورس»، «برکت»، «کیمیاتک» و «انرژی 3» فهرست نمادهای پرتراکنش بورس را تشکیل دادند. نمادهای «شستا»، «پارس» و «شفن» بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای «فولاد»، «تاپیکو»، «شبندر» و «وغدیر» بیشترین تأثیر منفی را روی شاخص داشتند.

امروز، نمادهای فولادی هم خریدار نداشتند؛ تا جایی که نمادهای «فسازان»، «فنورد» و «فولاد» افت شدید قیمتی را تجربه کردند. نمادهای «کچاد» و «کگل» هم عرضه و تقاضای زیادی نداشتند و متعادل معامله شدند. نماد «ذوب» هم در بازار فرابورس کار خود را قرمز به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *