بهبود شرایط بازار با صادرات خرد در بورس کالا حاصل می شود

عضو هیات‌مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران گفت: راه اندازی رینگ صادراتی در بورس کالا بشرط اینکه تولیدکننده خود صادرکننده باشد در بهبود شرایط بازار بسیار موثر خواهد بود.

عضو هیات‌مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران گفت: راه اندازی رینگ صادراتی در بورس کالا بشرط اینکه تولیدکننده خود صادرکننده باشد در بهبود شرایط  بازار بسیار موثر خواهد بود.

مصطفی عبداللهی در گفتگو با فولادبان با اشاره به راه اندازی رینگ صادراتی در بورس کالا افزود: راه اندازی این رینگ در شرایط فعلی که کشور در تحریم به سر می برد خیلی از اقبال عمومی برخوردار نبوده است.

وی تصریح کرد: به دلیل شرایط تحریمی در کشور بیشتر صادرکنندگان تمایلی به اعلام اسامی خود در رینگ صادراتی  ندارند وهمین امر علت استقبال نکردن از رینگ صادراتی است .

عضو هیات‌ مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران افزود: راه اندازی رینگ صادراتی در بورس کالا بشرط اینکه تولیدکننده خود صادرکننده باشد در بهبود شرایط  بازار بسیار موثر خواهد بود.

عبداللهی ادامه داد: تولید کننده برای حفظ برند خود سقف کیفیت را رعایت می کند و از سویی امکان دریافت تعهد ارزی از تولید کننده برای دولت امکان پذیرتر است ، بدین ترتیب هم کیفیت محصولات صادراتی ایرانی در بازارهای بین المللی حفظ می شود و هم ارز حاصل از صادرات به کشور باز می گردد.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *