تداوم روند نزولی تا پایان معاملات

شاخص کل که با آغاز معاملات روی ریل نزولی قرار داشت، تا انتهای معاملات روند نزولی را حفظ کرد.

به گزارش فولادبان، امروز شاهد روند نزولی بازار سرمایه در دقایق ابتدایی معاملات بودیم.این روند تا پایان معاملات ادامه پیدا کرد و بازار سرمایه با رنگ قرمز به کار خود پایان داد.

کارشناسان بازار سرمایه بر این باورند که در 2 تا 3 ماه آینده روند کلی بازار مثبت و متعادل خواهد بود و اگر در روز هایی مانند امروز با اصلاح مواجه شدیم خارج از تصور نخواهد بود.

امروز، نماگر اصلی بورس  8 هزار و 329 واحد افت کرد و به یک میلیون و 302 هزار و 911 واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن، در انتهای معاملات، 2 هزار و 261  واحد ریزش داشت و رقم 400 هزار و 325 واحد را نشان داد.

فولادی‌ها نیز امروز با روند بازار همسو شدند تا این شاخص نیز امروز قرمز رنگ بماند. در نهایت با کاهش 5 هزار و 613 واحدی به رقم 997 هزار و 771 واحد رسید. امروز نماد های بیشتری از این گروه روند منفی داشتند و فقط 3 نماد «فسرب» ، «کویر» و «میدکو» با رشد همراه بودند.

امروز اکثر نمادهای گروه گانی غیرفلزی سبز رنگ بودند و نماد «کگاز» با رشد نزدیک به 5 درصدی بیشترین افزایش را در بین نماد های این گروه داشت. گروه محصولات شیمیایی شاهد تعادل در تعداد نماد های منفی و مثبت خود بود. اکثر نماد های گروه خودرو و ساخت قطعات کاهش قیمت داشتند و نماد «خپویش» با افت نزدیک به 10 درصدی بیشترین ریزش را داشت. در گروه بانکها و موسسات اعتباری اکثر نماد ها روند منفی داشتند.

در معاملات روز جاری، نماد «تیپیکو» بیشترین رشد و نماد «خپویش» بیشترین ریزش را داشتند. نماد «فولاد» امروز بیشترین تاثیر در روند نزولی  شاخص کل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *